Re: [Lista Criptica] Predictive World

Author: Elkon Fad
To: list_criptica
Subject: Re: [Lista Criptica] Predictive World
Molt interessant tot plegat.

El 04/12/16 a les 11:14, kakak ha escrit:
> Sembla que (tal i com diuen molts darwinistas neonazis), la genetica et
> condiciona en ser o no un delincuent. Pero aixo va bastant mes enllá.
>
> No es la primera aplicació d'aquestes caracteristiques, x citar algunes
> tenim les que detecten delincuents segons com camines[2], software que
> detecta posibles situacions delictives [3], etc, etc, etc...

La meva manera de veure-ho és que, suposant que tinguin algun tipus
d'èxit, l'únic que faran és identificar ètnies marginals.

Per començar, la definició de "criminal" en anglès, o "delinqüent" en
català, ja està esbiaixada. Segurament algú que hagi anat a la presó per
temes de tràfic de droga (un 20% dels presos[1]) serà considerat un
delinqüent, però aquell narco amb un iot al port al costat d'algú que es
lucra amb "l'explotació de mà d'obra barata" a bangla desh, o que té
agafada pels ovaris la germana del camell, que treballa els festius que
ell decideix, tots aquests no seran delinqüents.

Ara bé, entenent que delinqüents seran els que hagi condemnat la
justícia, no els que facin més mal a la societat, llavors el que
descobriran és que aquest tipus de delinqüència va estretament lligada a
la pobresa, i aquestsa té una component innegable de raça/origen/ètnia.
Als anys 50, a barna la cara del "delinqüent" hauria estat un andalús.
Avui dia seria una mescla de totes les faccions que té la gent migrant
que travessa la frontera amb una mà al davant i l'altra al darrere.

És aberrant com de sodomitzada està la comunitat científica,
condicionada sempre a estudiar només allò beneficiós per als poderoros.

[1]http://justicia.gencat.cat/ca/departament/Estadistiques/serveis_penitenciaris