Re: [Lista Criptica] Predictive World

Author: kakak
To: list_criptica
Subject: Re: [Lista Criptica] Predictive World
I adjunto/completo amb un article de la sensacionalista rt news[1]:

"
<h1>Un programa informático detecta a los criminales solo por sus rasgos
faciales </h1>

La Universidad de Jiago Tong, en Shanghai (China), ha desarrollado un
programa de ordenador que permite identificar a los criminales por sus
rasgos faciales con un acierto del 89,5%.
"

Sembla que (tal i com diuen molts darwinistas neonazis), la genetica et
condiciona en ser o no un delincuent. Pero aixo va bastant mes enllá.

No es la primera aplicació d'aquestes caracteristiques, x citar algunes
tenim les que detecten delincuents segons com camines[2], software que
detecta posibles situacions delictives [3], etc, etc, etc...

Sempre en direcció al control, sempre intentant protegir. A qui
protegeixen i que protegeixen i de qui protegeixen?

Tantes mesures de control hem porten a pensar que en realitat tenen por
de caminar pel mon, la mateixa por que tindria Angela Merkel caminant
per un camp de refugiats o Donald Trump en un barri de Mexico DF.

Al final les respostes son clares:

CAM OVER [4]

:)

[1]https://actualidad.rt.com/actualidad/225199-programa-informatico-detecta-criminales-rasgos-faciales
[2]http://www.yumeki.org/desarrollan-software-para-detectar-a-criminales-por-su-forma-de-caminar/
[3]http://eleconomista.com.mx/entretenimiento/2014/11/20/software-ayuda-detectar-delitos
[4]https://camover.noblogs.org/faq/faq-in-english/
https://www.youtube.com/watch?v=9GCsd2TJKjQ

kakak:

--
71C8 85CE BB41 2D8D 404F 3E12 8B9D 793C 8972 5006
ricochet:jqocmaztozbaya5r