Re: [Lista Criptica] Diseño merchandaising

Author: Elkon Fad
To: Javier Fernández
CC: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] Diseño merchandaising
Uou! Gràcies. Em mola la idea de la connexió que entre pc que s'obre. El pdf té les pàgines preparades per imprimir, oi? És per imaginar-me les solapes al lloc.

A part d'això, tinc alguns comentaris.
1· Crec que estem participant poc en el disseny a l'hora de definir la necessitat o objectiu que motiva el disseny. És un tronc tríptic de presentació? Promou alguna eina en concret? És de públic general o està segmentat?
2· En el mateix sentit, m'agradaria saber millor el tipus de col·laboració que tenim. Com de limitats esteu per terminis, formats, i altres condicions de la universitat? Potser dificulten que ens prenguem el temps perquè ens expliqueu la idea, ens reunim, valorem, retoquem... Crec que tota la feina que esteu fent només la farem servir (canviar el logo, imprimir els tríptics, etc) si hem participat activament del procés, i per mi seria una llàstima que es quedés a mitges.
3· Potser m‘ho podria haver imaginat, però ara que el veig, queda una mica feixuc. Potser podem millorar-ho posant algunes coses en format de llista i ressaltant algunes paraules en negreta, retallant si cal.
4· Feu servir eines de disseny lliures? Per com entenc l'associació, trobo bastant necessari de predicar amb l'exemple.
5· Si feu canvis en el text estaria bé que els comentéssiu... el text que he escrit no pot ser definitiu, perquè ningú més de l'associació l'ha esmenat ni aprovat. Però de tota manera, si afegiu "dissenyadors" i creieu convenient desdoblar el gènere en "advocades", justifiqueu-ho sisplau. Crec que encara hem de prendre una postura sobre com no excloure les dones amb masculins genèrics omnipresents.

Bé, són tots els comentaris que tinc. M'he pres aquest temps per intentar millorar la nostra col·laboració perquè trobo que la vostra feina és súper necessària i que teniu bones idees. Per això em disculpo si he sonat massa brusc.

Salut