Re: [Lista Criptica] matrix.org té bona pinta

Author: vdo
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] matrix.org té bona pinta
Una observació:

Les alternatives de missatgeria apareixen mes ràpid del que un té temps a ni tan sols provar!

D'una banda està be que l'ecosistema creixi, pero ja es hora de trobar una solució mes o menys 'definitiva' que compleixi tots els requisits. I, fins que aquesta no existeix, es podria dir que cada nova alternativa va en detriment de la xarxa de missatgeria en si, tal com diria la llei de Metcalfe:

https://en.wikipedia.org/wiki/Metcalfe%27s_law

Dit aixó, Matrix te bona pinta, sí :)