Re: [Lista Criptica] matrix.org té bona pinta

Author: Dhole
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] matrix.org té bona pinta
On 16-08-15 11:07:00, kakakak wrote:
> Realment te una pinta excelent... Podriem dir k hem trobat una solucio
> definitiva a les nostres comunicacions??
>
> S'ha d'investigar!
> Algú hem troba pegues?
> De moment no apareix a prism-break.org...

Jo fa temps que tinc pendent mirar-me mes a fons aquest projecte! Te
molt bona pinta perque ofereix un framework generic per intercanviar
missatges entre nodes que estan connectats a servidors federats de forma
coherent. Es un tradeoff entre decentralitzacio total (com ToX) i tenir
servidors que enruten els missatges (Signal). Potser al final es la
solucio mes viable, perque no carregues tant els participants, i sempre
tens la opcio de montar-te el teu server i federar-lo.

I el Olm aquest pinta molt be! Tot i que no tinc clar quant madur esta.

--
Dhole