Re: [Lista Criptica] compartir noticia

Author: kakakak
To: list_criptica
Subject: Re: [Lista Criptica] compartir noticia
Molt interessant.

Comparteixo una altra noticia de la tv3 (no es que sigui del fanclub del
324 , pero les considero interessants) .

En aquesta noticia s'explica d'una manera molt entendible com algu pot
usar el big data per ajudar a guanyar unes ereccions....

http://www.ccma.cat/tv3/alacarta/telenoticies-vespre/big-data-i-segmentacio-aixi-va-guanyar-el-pp-les-eleccions-del-26-j/video/5613002/

Qui segueix dubtan del poder del "Big data"? Ens ha condemnat a 4 anys
mes de sofriment jejej

Salutacions!

doppel: