Re: [Lista Criptica] Manual de seguretat

Author: fadelkon
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] Manual de seguretat
A 2016-03-17 11:44, Jaume escrigué:
> Tinc unes quantes idees de ferramentes que es poden afegir
> amb una vista per damunt que he fet: MAT(esborrar metadades),
> shred(coreutil per esborrar fitxers de manera segura), tor browser,
> dnscrypt (xifrar el tràfic dns) i segurament em deixe alguna.

El tails-installer! Ara crear un pen Tails amb persistència és molt més
fàcil :D

> També
> com a esmenes canviar Adblock per Ublock(més lleuger i amb llicència
> GPLv3) i TrueCrypt per VeraCrypt(un fork que ha continuat el projecte
> i ara es troba prou viu).

Millor "ublock origin". Els desenvolupadors es van separar i aquesta és
la versió del més altruista dels dos. Intentaré recuperar una llista de
millores pendents del manual.

> Aquestes són algunes de les idees que tinc en ment i i que segurament
> em vindran més. Espere la vostra resposta perquè em digueu com està
> el tema per col·laborar-hi.
>
> Salut!
>
> PD: Ah! també podria ajudar a traduir parts que he vist que falten i
> conec gent que li pot fer una miradeta per le correcions
> ortogràfiques i demés.

Molt necessària la correcció... També podem parlar del tema del
bilingüisme, però així a priori no veig viable bifurcar en dues
versions. Per mi, o català, o castellà, o mixt, però jo no em posaré a
escriure en castellà.