Re: [Lista Criptica] Manual de seguretat

Author: fadelkon
To: Charlie
CC: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] Manual de seguretat
Hola, disculpes pel retard!
Havia de mirar com està el sharelatex i m'ha costat fer-li un foradet :)

A 2016-03-22 15:31, Charlie escrigué:
> Totes les mans son benvingudes, potser podriem penjar el codi font
> (LaTeX) del manual a github per que sigui més facil d'actualitzar?

És ultra fàcil d'actualitzar, està penjat al Sharelatex :P
https://www.sharelatex.com/project/53c7e45cfcd24bc9623a7684
Per qui no ho conegui, ShareLatex és una aplicació web d'edició
coŀlaborativa de LaTeX, és a dir, poden editar diverses persones alhora
un projecte de LaTeX a través del navegador.

Fins ara no hi havia registre de canvis, tot i que ofereix una
funcionalitat "History" que no està activada (potser és premium). Però
sembla també que es pot coordinar amb github, fent push i pull amb un
click.
https://www.sharelatex.com/blog/2015/02/10/shareLaTeX-github-sync.html

Si us molaria fer-ho així, hauríem de fer el següent:
1. crear usuari criptica a github
2. descarregar el projecte de latex del manual existent
3. penjar-lo a github
4. crear usuari criptica a sharelatex
5. vincular-lo amb el compte de github
6. importar el projecte del manual

El procés d'edició seria:
1. pull a sharelatex de github
2. editar al sharelatex
3. desar canvis amb commits i tornar a 2 fins final d'edició
4. fer push a github

En el cas que no vulguem portar registre amb git, per poder editar el
projecte a sharelatex hem de:
1. descarregar el projecte de latex del manual existent
2. crear usuari criptica a sharelatex
3. importar el projecte del manual

I el procés d'edició és simplement editar i si de cas, posar comentaris
rellevants al codi font.

Continua al següent mail...