Re: [Lista Criptica] ZeroNet y Play

Author: Dhole
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] ZeroNet y Play
> Al grup de testing podríem posar fàcilment nodes de ipfs i zeronet, per què
> no! Et va malament dilluns al matí per mirar-ho junts? Jo podria gairebé
> qualsevol tarda.

Si, si, si!

Aquests dies he tingut una idea que m'agradaria dur a terme, i es
intentar participar en unes quantes xarxes de contingut distribuides
oferint algun dels nostres serveis (ipfs, freenet, zeronet, ...). Tenim
planejat moure el blog wordpress a un servidor nostre i oferir nomes una
versio estatica de cara al public. I el fet de ser estatica ajuda molt
a poder-la ficar en aquestes xarxes! Per un altre canto, m'agradaria
mirar si hi ha alguna forma de generar una versio de la wiki (MoinMoin)
estatica (idealment sense recorrer a usar wget) que tambe podriem
oferir. I el resultat final podria ser un script que publiques el
nostre contingut a unes cuantes xarxes cada cop que s'actualitzes.

--
Dhole