Re: [Lista Criptica] ZeroNet y Play

Author: fadelkon
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] ZeroNet y Play
A 2016-03-04 19:25, Ivan Vilata i Balaguer escrigué:
> O siga, on IPFS és un dipòsit estàtic a llarg termini, ZeroNet és un
> mitjà de distribució ràpida d’aplicacions web potencialment dinàmiques.
> Cobreixen dos casos d’ús diferents i en la meua opinió es complementen.
>
> Per cert, ZeroNet empra criptografia compatible amb Bitcoin per a les
> claus, però no empra la cadena de blocs per a res, sinó només una mena
> de BitTorren estès per a actualitzar continguts.

Oh, iŀlumina'm, mestre! \(*o*)/
Estic content que no faci servir blockchain, ja veig fantasmes per tot
arreu!
Ja que estic místic, aprofitaré per deixar anar dues preguntes:
* Com va de progrés MaidSafe? No havien promès que sortien el maig
passat?
* Com o on puc aprendre sobre tecnologies de federació de continguts?
Algun curs online, master, llibre per on començar? Dhole em va explicar
un cop per sobre com funciona la DHT, però hi ha tot un món més!

> Gràcies per la promoció! `;)`

Gràcies a tu pel contingut!

> M’alegra veure gent interessada en aquests temes a la llista! `:)`

Al grup de testing podríem posar fàcilment nodes de ipfs i zeronet, per
què no! Et va malament dilluns al matí per mirar-ho junts? Jo podria
gairebé qualsevol tarda.

Salut