R: [Cm-roma] . Re: polizia e seghe mentali

Author: Emanuele Tumminia
Subject: R: [Cm-roma] . Re: polizia e seghe mentali
Ah, è così? Allura 'u sà 'ca ti ricu, nostramentri?
Ca t'inni pò iri nnì mè cumpari m'Palemmu 'a accattariti 'nsoccu voi...
t'arricampi ddà, ti rù a canusciri, e puoi, a vò larga, a vò stritta, curta
o longa, iddu tà pò ffari comu ti spercia... vatinni ddà ca c'accanzi puru
'i sghei...

s'abbinirica a vossia...

Emanuele Tumminia - http://www.tumminia.it

--- Un uomo senza religione e' come un pesce senza bicicletta (Arthur Bloch)