[Lista Criptica] Periodistes de TV3

Author: Enric
To: list_criptica
Subject: [Lista Criptica] Periodistes de TV3
Salut,

em dic Enric, alguns em coneixeu del Hackmeeting.
No he pogut venir mai a cap cafè del criptica, però m'agradaria molt. Us
envio aquest missatge, per a part d'agrair-vos (molt) la feina com a
grup (m'estic acabant el Resistència Digital), compartir una
responsabilitat.

Vaig sortir al Hackers 1O perquè em van trobar pel fet d'haver preparat
una xerrada amb el recull de les diferents repressions a nivell de la
xarxa que es van fer durant a l'1O, una xerrada que vaig fer a Madrid
durant el Hackmeeting el 12 d'Octubre següent a l'1O.
http://censura1o.musaik.net

El tema està en que vaig parlar amb diferent gent de la zona on estic i
ningú va voler sortir al documental per por a la repressió. Jo sóc dels
que defensa que hem d'explicar totes les repressions i fer-les
públiques, en aquest cas, només a nivell tècnic perquè arribi a tothom.
Ara mateix, sóc tant crític com Criptica amb el fet de l'aplicació de
tsunami que sigui codi privatiu.

Us ho explico, perquè ahir em van demanar de sortir al FAQS per parlar
d'aquests temes, no ser si heu vist que van fer una taula amb Manuel
Delgado, Simona Levi, Josep Jover i Oriol Fernández.
https://www.ccma.cat/tv3/alacarta/preguntes-frequents/les-noves-formes-de-protesta-amb-manuel-delgado-simona-levi-josep-jover-i-oriol-ferrandez/video/5955948/

I entenc que, tot i que jo tinc moltes coses a dir, crec que com a
criptica, com a grup organitzat que treballa el tema de la seguretat,
estaria bé que us truquéssin en ocasions com aquestes si ho voleu. No
ser si ho farien, però em sento que teniu molt més criteri. Per això,
puc passar el contacte d'algú per ocasions com aquestes.

Ja em direu.

Vinga,

Salut i desobediència!

                                             Enric.