Re: [Lista Criptica] Apps missatgeria instantània

Author: Elkon Fad
To: list_criptica
Subject: Re: [Lista Criptica] Apps missatgeria instantània

El 16/02/17 a les 13:56, kakak ha escrit:
> Una comparativa de genbeta[1] tot i k no m'ha agradat gaire els
> conceptes q analitzen.
>
> Per altra banda un article[2] sobre una aplicació q algún dia probarem.

O no... ni tan sols és lliure. Sembla divertit això que el text aparegui
censurat, però pff
> No hem semblen gaire imparcials ni objectius, nomes fa falta mirar el
> titol de l'article, tot hi això poden resultar interessants...

Perquè han copiat el contingut miserablement, fins i tot les
recomanacions. Com el periodisme d'avui dia, vaja.
L'article original (citat al final) -->
https://hackernoon.com/encrypted-instant-messaging-recommendations-january-2017-711c03af02cc#.iyqmsk1jf
> [1]https://www.genbeta.com/a-fondo/comparativa-de-las-aplicaciones-de-mensajeria-mas-privadas-segun-los-expertos-en-seguridad-informatica
>
> [2]http://www.elconfidencial.com/tecnologia/2017-02-15/confide-app-mensajeria-trump-privacidad-whatsapp_1332661/
> kakak:

Gràcies per l'aportació, la taula aquesta tot i ser millorable i de no
tenir fonts, ens pot servir de guia.

Salut!