Re: [Lista Criptica] curl | bash i copy-paste és MOLT peril…

Author: guifipedro
To: list_criptica
Subject: Re: [Lista Criptica] curl | bash i copy-paste és MOLT perillós!
Recontra-discrepo :D

(Hola David! Què ve!)

Tenint en compte que "x509 is broken" com em va dir Lix, no ens podem
fiar del HTTPS. I ara que tenim a Trump president de la Terra, tinc més
motius conspiranoics. Vull dir, la NSA té les claus privades de molts
HTTPS, lo qual vol dir que pot canviar els seus continguts i tornar a
signar amb "candau verd". Com bé has dit, HTTPS contra Signatures GPG: GPG.

Les entitats certificadores, per ser centralitzades: we are f*cked

Després, allò de que poden detectar quan has fet el pipe a l'ssh o no...
per enviar-te un fitxer o un altre.

Alguna cosa valuosa del teu u$uari que no és r#ot: el .ssh, tens totes
les claus ssh amb password fort? algunes password-less? :o)

Què em preocupa, el target d'usuari novell linux a les 2 del matí
intentant arreglar una cosa i copiant i pegant coses que no entén de
blogs perduts a Internet. A vegades jo sóc un d'ells, i crec que molts
de vosaltres també, hehe. Doncs a aquesta persona li haurem de donar un
toc d'atenció i de que vagi amb compte. Has provat a fer el git clone
que proposa? Nous incentius per utilitzar... links i w3m !! :D

Són molts inconvenients, alguns molt impactants, altres no tant.

Un cas pel qual no em podràs recontracontra-discrepar és que és còmode,
però perillós pel teu sistema si se't talla la connexió a mitja
transferència del pipe. Sí, és més segur descarregar-lo primer a
l'ordinador i no fer un "we are in the cloud, we fly everywhere"

... i quan comença a ser perillós, deixa de ser còmode, no paga la pena.
Esdevé una mala pràctica.