Re: [Lista Criptica] Representació de xarxes relacionals a …

Author: vdo
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] Representació de xarxes relacionals a '"A good American"
Hola,

Vaig poder veure el documental al The Influencers d'aquest any i cal dir
que es un dels millors que he pogut veure sobre el tema.
La representació gráfica de les xarxes rel.lacionals dona una idea, a
petita escala, de l'abast de programes com ThinThread i Trailblazer,
esta currat.

Esperem que aviat estigui disponible a la Xarxa.

Com a nota extra sobre el documental, i al final de la seva intervenció
utilitzant leaks de Snowden, vaig preguntar-li:

- How likely do you think, the (secure) algorithms we use every day, as
our only defense to at least, content surveillance, are broken by
quantum computing or any other means, in the NSA?

- By... 90% of them I would say (...)

Vull pensar que es refereix als sistemes de comunicació i no els
algoritmes en si, pero igualtment dona molt que pensar!

Salut.