[Lista Criptica] Em presento :D

Author: Adrià Cabeza Sant'Anna
To: Criptica - Llista de debat
Subject: [Lista Criptica] Em presento :D
Bones,

em dic Adrià Cabeza Sant'Anna i sóc estudiant de primer curs de
Eng.Informàtica. En quan al tema de privacitat m'interessa quasi tot (segur
que és brutal la quantitat de dades que exposo sense donar-me compte) però
el que més m'agrada possiblement seria tot el tema de seguretat
(pentesting, inyección sql, ddos attacks, vulnerabilitat de programes).

No obstant tot el que sé està basat en tutorials de latinos de youtube així
que no és que en sàpiga gaire. Encantat de introduir-me en aquesta llista
de correu, tinc moltes ganes d'aprendre

PD: em recomaneu llegir algun llibre per a iniciar-me en aquest tema de
seguretat? Què en sabeu sobre les vulnerabilitats d'aquests programes tant
grans com Whatsapp, Gmail, Facebook, etc? Tinc curiositat.

Gràcies,