[Lista Criptica] Signal com a millor opció respecte a la pri…

Author: drymer
To: list_criptica@inventati.org
Subject: [Lista Criptica] Signal com a millor opció respecte a la privacitat
Hola,

Mitjançant la compta GS que replica twitter, he vist el que la compta de twitter ha dit el següent:

"Es preocupante depender de los servicios de Google Play. Pero Signal sigue siendo lo mejor que tenemos. @j_derivera"

I volia debatir una mica al respecte, si algú vol, ja que he vist que es habitual recomnar aquesta eina.

De veritat creieu que es la millor opció? No només tenint en compte el que es comenta al tweet, que podria ser passable, El que em preocupa es que tot i que el software del servidor es lliure, no hi ha possiblitat de saber si es el que estan fent funcionar amb Signal. La solució lógica seria montar el meu propi servidor, pero el problema es que no podré federar, ni ara ni mai (dit pel propi desarrollador principal). Per tant no em podré assegurar de que el que estic fent servir es segur i privat.

Si, la informació viatja xifrada, pero ja sabem que amb les metadades es poden fer moltes coses. Entenc que es una eina cómoda, pero trobo que es un cas en el que es sacrifica comoditat per seguretat.

Saluts