Re: [Lista Criptica] Compta de twitter

Author: drymer
To: Dhole
Subject: Re: [Lista Criptica] Compta de twitter
On Fri, Aug 05, 2016 at 01:37:34AM +0200, Dhole wrote:
>Moltes gracies drymer per prendre aquesta iniciativa!
>
>Ens podries explicar una mica quin es el proces per fer un mirror a
>gnusocial? O alguna referencia de les eines que existeixen per a
>fer-ho?

Faig servir dues eines que he fet jo. twitter2rss crea rss a partir de comptes de twitter i gnusrss publica rss a GNU social. No son perfectes, pero funcionen generalment bè. El codi es a daemons.cf/cgit, per si tal. Per cert, ja he creat la compta, està en quitter.cat/criptica

Si que es pot. Els nodes de GS tenen un plugin en el que es permet que tot el que s'escriu a GS, s'envïi a twitter. Nomès sé d'un node que ho tingui, quitter.se. Sobre limitacions i possibilitats no se dir per que no ho he fet servir mai, pero @xoseguiroga y @agodidacta (suposo que a twitter es diuen igual) ho fan servir, així que els hi podeu preguntar.

>Jo, sense saber molt del tema, entenc que en el moment que entren
>interaccions entre comptes (retweets, mencions, converses) la cosa es
>complica. Penso que ara mateix la opció més senzilla es tenir la compta
>oficial a twitter, interactuar amb els usuaris de twitter, i replicar el
>contingut a GNUSocial. També és la opció menys disruptiva, i per tant
>pot ajudar a fer una possible transició més amena.
>
>--
>Dhole

Crec que arribat el moment s'ha de tractar com dues reds socials diferents (ja que al cap i a la fi ho son). Replicar contingut està bè com un parche, però a la llarga no s'hi guanya tant com es podria.

Saluts