Re: [Lista Criptica] Compta de twitter

Author: doppel
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] Compta de twitter
Hola i benvingut (o benvinguda) a la llista! Crec que estava pensat
fer-ho en algun moment, però per algun o altre motiu mai no es va
arribar a materialitzar (i, de moment, no hi ha plans de que es faci --
almenys, que jo sàpiga). Si vols, cara al setembre podries passar-te un
dia pel despatx i en parlem? (?).

Fins aviat en qualsevol cas, i gràcies!