Re: [Lista Criptica] Fwd: Assemblea de Casal: dimarts, 19 d…

Author: Dhole
To: Criptica - Llista de debat
CC: consell@casal.upc.edu
Subject: Re: [Lista Criptica] Fwd: Assemblea de Casal: dimarts, 19 de juliol de 2016 a les 17:00
On 16-07-14 22:22:36, Alejandro Adán Navarro wrote:
> Bona nit,
> El Consell de Casal ha convocat una Assemblea de Casal per al proper
> dimarts, 19 de juliol de 2016 a les 17:00. La celebrarem molt possiblement
> a la sala de reunions del Casal de l’Estudiant i hem decidit convidar-hi
> BEST i Críptica.
>
> Parlarem dels espais del Casal i de les necessitats de les
> associacions/delegacions (ens aniria bé que ens diguéssiu quines
> necessitats té Críptica abans que acabi dissabte).
>
> L’Òrgan de Gestió de la Casa de l’Estudiant es reunirà dijous, 21 de juliol
> [...]

Gracies per convidar-nos a la reunio Ale.

Jo hi anire, aixi que confirmo l'assistencia de Criptica. No se si
algun altre membre podra venir tambe.

Pel que fa a les necessitats, doncs portem des d'octubre de l'any passat
demanant que se'ns autoritzin les peticions que hem fet a UPCNet per a
configurar un servidor de correu. La ultima aventura ha estat ompiler
els documents d'ocupacio d'espai, pero d'aixo ja en fa 2 setmanes i
encara no en sabem res. Aixi que mes que una necessitat, seria una
critica de la falta d'agilitat de les gestions.

Les necessitats que tenim, ja cumplides son: tenir un despatx amb
electricitat i connexio a internet per fer reunions i trobades i per
ficar-hi servidors. Les que ens falten: que UPCNet configuri el seu
relay de mail per a poder rebre correus des dels nostres servidors. I
una altra necessitat es disposar de mes IP. Actualment en tenim nomes
una, i assignada extraoficialment per l'Imanol. Ens agradaria que
aquesta IP fos oficial (i per tant, que el domini del natxofp.upc.es no
hi apuntes), i com dic, tenir-ne un parell mes per els nostres
servidors. Aquestes son les necessitats que se'm acudeixen.

Tambe penso que fara falta afegir la nostra llista de correu a la llista
de totassoc i consell per tal que ens arribin aquestes notificacions
igual que a la resta d'associacions.

Als altres membres i amics de Criptica, escriviu aqui totes les
necessitats que se us acudeixin!

--
Dhole