[Lista Criptica] wifi jornades

Author: sylvia K
To: Criptica - Llista de debat
Subject: [Lista Criptica] wifi jornades
Iep,

a veure, em diu un colega de la pua q a la sala principal (on farem les jornades) el wifi arriba una mica fluix, o només arriba bé a punts estratègics (diguem q ens ho "presten" les veïnes). Em preguntava si algun/na de vosaltres tindria una antena amplificadora de wifi per poder fer-la servir.

Un altra opció és obrir un altre wifi q tingui millor senyal, però el company de la pua q m'ha dit q ho intentara no sap ben bé si podra fer-ho ell sol.

així q tb és una opció q algu/na s'animi a ajudar-lo. Diu q probablement anira dilluns a la tarda.

Perdoneu l'okupació de la llista, però no sé a qui millor a qui dir-li... xD

Merci x tot