[Lista Criptica] Participació a Jornades

Author: sylvia K
To: Criptica - Llista de debat
Subject: [Lista Criptica] Participació a Jornades
Bones!

Sóc la Sílvia. Amb alguns ja ens coneixem, amb altres, encara no :)

Bé, us escric pq estic organitzant unes jornades amb la idea bàsica de fer arribar a gent com jo (molt polititzada però amb poca idea de la cultura hacker i de la necessitat de protegir-se a la xarxa) cosetes com les que feu vosaltres.

Les jornades seran el proper 9 de juliol a l'Ateneu "La Púa" de L'Hospitalet i constaran de tres eixos bàsics:

1)Guerra contra el terror i vigilància massiva/individualitzada (necessitat de protegir-nos)

2)Ética Hacker

3) Tecnologia/Cultura Hacker i gènere

De moment tinc enredat l'Enric pq faci la presentació del seu llibre, però llavor necessito algú/na més que pugui fer la part de vigilancia massiva (incloent la presentació de Críptica).

També molaria molt poder fer una cripto party, però sincerament, no sé si donarà temps...

Com ho veieu? Us animeu?

Si voleu ajudar/ oferir idees, ENCANTADÍSIMA. Encara no sé molt bé com m'he ficat jo sola en aq marró.. xD

Esperant respostes, havia pensat en com a ponents: Enric, críptica, Katya (no recordo cognom)-vigilància indiv, Sergio Salgado- ética hacker, Mercé Molist (de moment, em falten noms) - Cult hacker i gènere

PD: El tema dinar està obert a si algú es vol fer càrreg i aprofitar els beneficis per a la seva organització. La Pua va massa liada i no pot fer-se càrreg, així que si us interessa, tot vostre ;)

Alé, i ja està. Perdoneu la rajada.

Una abraçada

Syl k