Re: [Lista Criptica] Trailers

Author: Dhole
To: Criptica - Llista de debat
Subject: Re: [Lista Criptica] Trailers
On 16-04-29 19:36:15, Elkon Fad wrote:
> Gràcies doppel!
> I si preparem un cinefòrum per passar algun d'aquests docus? De locals n'hi
> ha per fer-ho, la feina és decidir data, fer difu i preparar-ho tot ^^

Es una idea interessant! Tot i que em temo que a la practica sera
dificil trobar una data on coincidir tots, pero es pot provar.

Aprofitant la tematica d'aquest fil recomano un documental que vaig
veure fa poc pero que ja te anys. Es sobre Daniel Ellsberg i la
filtracio que va fer dels Pentagon Papers durant la guerra del Vietnam,
super interessant:
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Most_Dangerous_Man_in_America

I pels que encara no l'hagueu vist, el documental de Snowden de Laura
Poitras, gravat durant el transit de Snowden per Hong Kong:
https://en.wikipedia.org/wiki/Citizenfour

--
Dhole