Re: [Lista Criptica] ProtonMail

Author: Charlie
To: list_criptica
Subject: Re: [Lista Criptica] ProtonMail
Hola David,

Hi ha un llistat de projectes de mail 'privacy-conscious' aquí:
https://www.privacytools.io/#email

En general, el meu criteri es que a més de preocupar-se per la
privacitat, em permetin usar thunderbird per poder fer servir PGP.
No tots deixen, ja que el seu sistema es basa en fer servir el seu
client web (JavaScript). A mi, particularment no m'agrada aquesta
solució, ja que tot i que et protegeix d'atacs passius per part del
proveidor de mail, no et protegeix d'un atac actiu. Per exemple, el
proveidor de mail podria modificar el client de manera que al ficar la
contrasenya la enviis al servidor per a que ells puguin desxifrar tots
els correus.

Resumint: Si la idea es desconfiar del servidor, no sembla una bona idea
executar un codi que t'ha d'enviar el servidor cada vegada que vols fer
log-in, ja que no el revisaràs cada vegada que l'executis, i qualsevol
dia t'el poden canviar (per exemple si el servidor ha estat compromés).

Salut!
Charlie